Friday, March 13, 2009

Jaga Kedai...

Rasenye cam dah lame x update blog aku ni...Hehehe...Maklumlah dis week i am very busy organizing my life...Wah...sounds like something very serious hah....Jeng3...Anyway,xde pape pon...saje nak bagi gempak...hahaha...Aku sebuk tolong mak sedara aku,kat mane lagi kalau x kat Giant Senawang...Tak lame pon tolong,hehehe 2 hari je...Tapi pegi pagi baliknye malam la tapi...Penatnye cume penat duduk n berdiri n menghitung mase nak balik...Yang seronaknye dapat kenal ngan kawan baru...So,xdelah boringkan,bole lah borak2 lau xde customer kat kedai...Satu g yang best,lau jualan ritu sumenye abes dijual...Hihihihi...Baru la dapat kepuasan berniaga...hehehe...Tapi sesambil tlong mak sedara aku neh,sempat g aku mengusha2 neh,usha ape???Usha orang semestinye...hehehe...adelah satu mamat neh,encem,heheheh...usha nak yg ensem...ala bukan dapat pon...setakat tgk jer,bukannye luak pon..hahaha....just suke2 nak abis kan mase...aku usha kedai,usha barang,dan yang paling best mak sedara aku hadiah kan aku tudung...die belikan nak suh aku pakai mase aku g interview nanti kat Kuala Lumpur....Wah,terharunye,,,hehhehe....Calap pasal inyerview neh,nanti i story mory kat next blog lah ey...tadaaa.....

0 comments: