Monday, December 20, 2010

...Berakhirnya satu penantian...

Penantian satu penyeksaaan...Huhuhuhu..Memang betol lah kate pepatah tue..Tapi masalahnya sampai sekarang pun masih lagi menanti.Menanti kedatangan bulan Januari 2011 menyaksikan benarkah penantian selama ini akan menjadi kenyataan..Atau umpama mimpi dalam mimpi,ibarat menanti buah yang tak gugur,sampai boleh jadi putih mata akhirnya.Huhuhuhu...kepada manusia yang pandai menabur janji di tepi bibir,hah kalau bercakap tue lembut gigi dari lidah,kalau berkata-kata tu biarlah kata2 itu boleh dikota..jangan la manabur janji2 manismu sahaja.(Mak oii....da bape byk pepatah yg ko tulis ni sal....makne kate bahasa melayu aku ok lagi kan,sehingga mampu mengeluarkan bahasa2 ini...hehehhe).Ok berbalik kepada tajuk tulisan ni,penantian selama beberapa bulan mari kita tunggu dan lihat hasilnya ea kawan2 opisku sekalian alam.Aku xnak la menaruh harapan setinggi gunung,sedalam lautan, nanti aku gak tenggelam dalam laut tu kelemasan...(Arrghhh..tidak,aku x pandai berenang weh,make sure pakai pelampung ok....).Jadi bailah masa penentu segala.Aku hanya mampu berdoa dan pasrah serta redha dengan apa jua yang akan berlaku kelak...Akhir sekali hati ini telah dilukai...luka ditangan nampak berdarah,luka dihati siapa yabg tahu...Daaaa..

0 comments: