Wednesday, April 15, 2009

C.H.E.R.A.T.I.N.G

Salam....Hehehehehe....It has been long time for me not to update my own blog...Luckily,i still can access the internet even though i am far away from home....Hooorayyy...In this blog...I wud like to share my xperience in Cherating coz i am attending GEM Programme.Hmmmm....tempat ni kire ok,sesuai tok org2 macam aku yg attend kursus,makanan yang dorang provide,setakat ni bagus(huhuhuhu...sodap makanan eh),perjalanan kursus pon best la gak....Lagi cite pasal cherating akan diceritakan dalam blog yang akan datang...Insyaallah...Tapi aku x tau la akan datang camner...but i am look forward for the benefits that i will get from this programme...It may help me to be hired soon...Amin...Anyway x pat lah nak upload pic wat mase ni,coz mase update blog ni pon,secara x sengaja terjebak.....Hahahahahaha....

0 comments: