Sunday, February 1, 2009

aku geram!!!!!

uwaaaa,,,,apsal nie,,,ngah aku siok2 nak update blog ni ade je obstacle,,,,sakit ati aku!!!!dari td aku tgu ni kuar2 gak menatang nie....uuwaaaa,,,dah lame seh tgu,,ni kalau masak magie n bancuh air kacip ni dah setle da masuk perut aku,,,adoooiiii,,,what's the problems wit all these things,,,,adeh2 ape la malang nasib malam neh,,,dah la aku nak pakai laptop ni dari td kene amik nombor,,,lame gak aku tgu nak smpai turn aku neh,,,,kang x bagi kate kedek plak,,,dah bagi wat rete,,,huhuhuuu,,,ape la punye nasib aku rini,,,hmmm,,,alahai nape la menatang ni x kuar2 neh,,,dh byk kali aku refresh,still the same outcomenye,,,mase aku dah reti nk manage blog, mase tu la die nak wat hal....bukannye x tau ni saat2 genting neh,,,it seems these thing will not giving me the chances n the oppurtunity to update my blog,,,,is dat mean i have to continue it 2morrow?????dah la tgh bersemangat waja nak uat neh,,,,sib baek tinge ni ngah layan lagu dak kecik nie....sejuk ati den!!!!lagu dak kecik nie yg aku nk ltak dlm blog nie....hehehehe,,,nampakny berkat kesabaran aku berbaloi,,hehehe,,,aku berjaye gak nk ltak lagu neh,,,yahooo!!!!sukses2!!!

2 comments:

luvmeteddy said...

hehehe..sabo k.sal..sabo..

Anonymous said...

ala ksal..adik sendiri..sabar separuh drpd iman.. =)