Thursday, February 26, 2009

Runsing...

Ape nak share dalam blog aku kali neh...Boring la plak minggu neh(ermm...bukan hari2 pon aku boring ker???)...Minggu ni asyik2 hujan jer...hmmm..hujan rahmat barangkali...Minggu ni aktiviti aku kat umah ialah tengok tv n layan cite kat dalam internet ni la selain aku melayan internet ni siang n malam smpai aku dh naek buhsan la kekadang...Huhuhuhu...apelah nasib hamba Mu ini Ya Allah!Semoga kau kurniakan aku rezeki dapat mencari jodoh,eh,ops,chop,twit,dapat tawaran kerja yang bagus2 n baek2.Nanti dapatlah tetolong mak bapak,adik2 dan yang same waktu dengannya.Penat dan letih dah rasenye,asyik melepak kat umah jer...bak kate orang mengabihkan boreh jer...Tapi sib baek la mak n ayah aku x bising2 ape pasal x keje2 lagi...Huhuhuhu...bukan x nk keje.tapinye ialah...lau nk keje aku ni ade masalah sket(inilah yang menghantui aku)aku xde transport yg membolehkan aku senang bergerak...Dahlah umah susah nak dapat bas...pastu ni kat umah aku ni sebok la plak pasal highway neh...So susah lah...Hmmm...xpe la sal...Sabar lah eh...Nanti2 tu ade la keje(ayat penyedap hati aku...huhuhuu)...Amin!!!

0 comments: