Monday, February 23, 2009

Sehari Di G.I.A.N.T...

Pergghhh...satu hari yang memberangsangkan....Kenape ey???Hihihihi...Xde lah,nak cite yang aku tolong mak saudara berniaga....Hehehehehe....Citer macam ade yang gempak je kan...X gempak kang x besh plak nak baca blog aku neh...Rini (Ahad) ceritanya begini,mak saudara aku ni mintak aku tolong die jage kiosk die kat Giant,coz pembantu die ade hal...(yealah tu...hihihik...aku dengki).Aku pon ngan berbesar ati nye,tolong lah kan...xde hal pon,aku dok umah pon melangok je keje aku...at least jage kedai die tu bole gak usha orang....(hehehehe....mmg gedih seh aku neh....wat to do???bukan slaloo pon...kekadang je...salah ker????).Just for fun...Tengok gelagat n pangai org ni besh gak...Ade yang klakar...ade yg menjengkelkan(aku nmpak nyah...).Cam peel yang ade..Mcm2 hal jah oiii...Bole dikatekan besh la hari kau rini...pengalaman berniaga...seronok lah...hmmmm...kol 9 lebih,tutp kedai n balik...opsss...sebelom tu soru dulu...hehehehe...Dan satu yg pasti esok (Isnin), ade banyak perkara yang aku kene setllekan...nak print borang,fotostat segala sijil,prepare form job application....(hmmm,mmg byk keje aku neh...isk3...).

0 comments: