Thursday, February 19, 2009

Ini Satu Cerita...

Ermmm....how should i stat to write my blog this time???heheheh...nothing much interesting...cume nk share ape je yang aku wat dlm satu hari,hari ini....kesahnye..aku kene bangun pagi2 lagik ari nie,kuar sekali ngan mak.adik n ayah...antar adik g skoll,anta ayh g opis die...pastu gerak balik kampung.Sebabnye nk kene anta nenek g occupational therapy kat hospital...Kesahnye nk kene g spital neh,ritu my grandmother ni nearly to get stroke...then admitted kat spital 2 hari...sib baek x teruk lagi coz mase die kene tu die x pengsan,masih dlm keadaan sedar....thanx God!!!!So sekarang nie....die cam paralyzed sebelah kanan...tapi x teruk lagi cume die x bleh nk uruskan diri die after die kene sakit nie...(ciannye nenek ku...)before this...die bole bgn sendiri,mkn sendiri,mandi n sume lah die bole wat....sekarang je dah x bole....sume nk kene ade org tolong..(adeh...sedey la plak...uuwaaa...isk3)...So rini...aku,my mom, n my aunt anta nenek g wat therapy...hhmmmm...kat sini ade cite besh...ahaks...(g spital pon sempat cuci mata)...ish3...hehehe...mestilah sempat...the person incharged that therapy...hahahahaha...mata bertentang..cheeewahhh...gediks la plak...hahhahaha...(laen kali lau g spital g aku nk itut....)ade la kat sejam nenek aky wat therapy tu,pastu kene lak rush anta die g interbiu jab kebajikan masyarakat....adeh!penat seh nk terkejar2 satu tmpe ke 1 tmpt yg laen...itu lah cabarannye yg mn nenek aku ni dh x kuat cam dulu lagi....aku berdoan berharap supaya neneka ku akan pulih seperti sedia kala....amin!!!!

0 comments: