Friday, February 27, 2009

C.I.N.T.A.


Ni ade lagi satu kesah...Uwaaa.....sedeynye...baru aku perasan(sebenarnye dah lame dah perasan tp aku wat buduh jeh)kengkawan yang sama angkatan aku ni sume dah jadi isteri orang...yang nak(bakal) jadi pon ade...Hihihihih...Aku bile lagik nak kawen....Itulah jugak soklan2 sensitip yang aku dapat lau jumpe ngan budak-budak nie...Uwaaa...bukan aku x nak kawen..pakwe pon xde,apetah lagi calonnye...isk3...Hmmm...kalau aku salah beli baju,aku boleh tukar,kalau salah beli umah,aku boleh tukar,salah beli kerete,aku boleh tukar,tapi kalau salah pilih suami,xkan aku nak main tukar sesenang hati jugakkkk!!!!Aduh...apsal la bile bab hati n perasaan ni susah n rumit yea...Dulu aku pernah sukakan die,dulu aku pernah cintakan die(cinta kerr???)tapi...Uwaaaaa....nak wat cane...kesahnya belom pon bermula tapi sudah tamat...(isk3..nape lah aku igtkan perkare lame2 tuh...isk3..sedey nie).Bak kate orang,bercinta x semestinya memiliki(yep,aku akui itu).Dah nk meleleh dah air mate aku ni skang ni..uwaaa...time ni la plak die nak kuar air mate neh...isk3...Kalau la pakwe tu kan ibaratnye macam boleh pilih ikan kat pasar...mmmg senang...tapi hakikatnye x semudah itu...Nak beli ikan pon kite kene pilih mane yang elok...Aduh!!!Alahai...Wahai hati,tabah lah engkau menghadapi dugaan ini.....

0 comments: